Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2014. / 2015. Semestar Zimski
Studij Preddiplomski sveučilišni studij povijesti, Preddiplomski sveučilišni studij psihologije, Preddiplomski sveučilišni studij sociologije Godina
studija
1. - 3.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Vještine studiranja
Kratica predmeta IZBP-52 Šifra predmeta 134514
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 3
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Dario Sambunjak
Akademski stupanj Doktor znanosti Zvanje Docent
Kontakt e-mail dario.sambunjak@unicath.hr Telefon +385 (1)
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Hrvatski
Opis
predmeta

Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je upoznati studente s tehnikama koje će im pomoći da uspješno studiraju, te osvijestiti i osnažiti njihovu motivaciju za studiranje.

Sadržaj predmeta: Motivacija za studij i pristup studiranju, stilovi učenja, postavljanje ciljeva, samoorganizacija i optimalno korištenje vremena, učinkovito sudjelovanje na nastavi, tehnike aktivnog čitanja i učenja, organizacija sadržaja učenja, jačanje koncentracije i pamćenja, ostvarivanje uspjeha na testovima, studij kao priprema za izlazak na tržište rada

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
1. Razlikovati različite vrste motivacije za studiranje i stilove učenja, te razmotriti njihovo značenje u kontekstu vlastitog studiranja; 2. upoznati i primijeniti tehnike postavljanja ciljeva i organiziranja vremena, upoznati i primijenti tehnike aktivnog sudjelovanja na nastavi, te aktivnog čitanja i vođenja bilješki; 3. upoznati i primijeniti različite metode organiziranja sadržaja učenja; 4. upoznati osnove psihologije učenja i pamćenja u kontekstu vlastitog studiranja; 5. upoznati i primijenti tehnike uspješnog polaganja ispita; 6. razmotriti studij u kontekstu budućeg izlaska na tržište rada
Literatura
Obvezna

Zarevski, P. (2007). Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko: Naklada Slap, str. 173-191.

Dopunska

Frender G. (2003). Learning to learn: Strengthening study skills and brain power. Nashville, Tennessee: Incentive Publications Inc.; Reynolds J. (2002). Succeeding in college: Study skills and strategies. Upper Saddle River, New Jersey: Prentice Hall; McIlroy D. (2003). Studying @ University. Thousand Oaks, London: SAGE Publications; Van Blerkom DL. (2006). College study skills: Becoming a strategic learner. Boston, Massatchusets: Thomson Wadsworth; Luckie WR, Smethurst W. (1998). Study power: Skills to improve your learning and your grades. Cambridge, Massatchusets: Brookline Books.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

1. Redovito pohađanje nastave – manje od 30% izostanaka; 2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave i unutar zadanih nastavnih aktivnosti (vježbe, kolokvij)

Način polaganja ispita

1. Nastavne aktivnosti: vježbe, kolokvij

2. Završni ispit (pismeni)  

Način ocjenjivanja

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:

nedovoljan (1) – 0-49,9%

dovoljan (2) – 50–64,9%

dobar (3) – 65–79,9%

vrlo dobar (4) – 80–89,9%

izvrstan (5) – 90% i više

 

a)      Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

1)      vježbe – 40%

2)      kolokvij – 30%

Završni pismeni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno točno riješiti barem 50% ispita).

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Rad na vježbama 0.88 40
Kolokvij-međuispit 0.66 30
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 3 100
Datumi kolokvija 10. nastavni termin
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Motivacija za studij i pristup studiranju
2. Stilovi učenja
3. Postavljanje ciljeva
4. Optimalno korištenje vremena
5. Samoorganizacija
6. Sudjelovanje na nastavi
7. Vođenje bilješki
8. Aktivno čitanje
9. Organizacija sadržaja učenja
10. Kolokvij
11. Koncentracija
12. Pamćenje
13. Uspjeh na testovima
14. Savjeti za uspješno studiranje
15. Studij kao priprema za izlazak na tržište rada
Vježbe
Tjedan Tema
1. Vježbe sukladno temi predavanja
2. Vježbe sukladno temi predavanja
3. Vježbe sukladno temi predavanja
4. Vježbe sukladno temi predavanja
5. Vježbe sukladno temi predavanja
6. Vježbe sukladno temi predavanja
7. Vježbe sukladno temi predavanja
8. Vježbe sukladno temi predavanja
9. Vježbe sukladno temi predavanja
10. Vježbe sukladno temi predavanja
11. Vježbe sukladno temi predavanja
12. Vježbe sukladno temi predavanja
13. Vježbe sukladno temi predavanja
14. Vježbe sukladno temi predavanja
15. Vježbe sukladno temi predavanja