Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2014. / 2015. Semestar Zimski
Studij Preddiplomski sveučilišni studij povijesti Godina
studija
3.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta Strani jezik - Engleski
Kratica predmeta POVP5-6 Šifra predmeta 97988
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 2
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 15
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Antonija Pavić
Akademski stupanj mag. educ. philol. angl. et germ. Zvanje Predavač
Kontakt e-mail antonija.pavic@unicath.hr Telefon +385 (1) 370 66 74
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Engleski
Opis
predmeta

U okviru kolegija studenti će razvijati napredne kompetencije razumijevanja, slušanja, govora i pisanja te gramatičke kompetencije na temelju pismenih i usmenih tekstova u akademske namjene. Studenti će tekstove analizirati kritički te usvajati vještinu evaluacije akademskih tekstova, izražavanja kritika, praćenja argumenata  u dugačkom tekstu, prevođenja tekstova u ograničenom opsegu, analiziranja dijelova članaka, sažimanja iz više izvora, smislenog povezivanja dijelova tekstova u cjelinu i slično. Studenti će usvajati napredne vještine prezentacije, sažimanja i davanja kritičkog mišljenja.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Čitati s razumijevanjem i po potrebi prevesti dijelove složenih znanstvenih tekstova. Kritički analizirati i evaluirati argumente u znanstvenim tekstovima. Sažimati dijelove znanstvenih tekstova iz više izvora. Kritički se osvrnuti na znanstveni tekst i prezentirati vlastito mišljenje.
Literatura
Obvezna

Hewings, Martin; Thaine, Craig: Cambridge Academic English (Student’s Book, Advanced), Cambridge University Press 2012.

Znanstveni tekstovi iz internetskih baza podataka po potrebi.

Dopunska

Bailey, Stephen: Academic Writing, Third Edition, Routledge 2011.

Jordan, R.R. (1999.). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.

Murphy, R. (2012.). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.

Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita

Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;

Uredno izvršene nastavne obveze – aktivno sudjelovanje na satu;

Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija.

Način polaganja ispita

Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);

Završni ispit (usmeni).

Način ocjenjivanja

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:

nedovoljan (1) – 0-49,9%

dovoljan (2) – 50–64,9%

dobar (3) – 65–79,9%

vrlo dobar (4) – 80–89,9%

izvrstan (5) – 90% i više

 

Način stjecanja ocjene:

a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene

3)      1. kolokvij – 35%

4)      2. kolokvij – 35%

b) Završni ispit – 30% ocjene

usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Kolokvij-međuispit 0.5 35
Kolokvij-međuispit 0.5 35
Ukupno tijekom nastave 1.8 70
Završni ispit 0.2 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 2 100
Datumi kolokvija Sedmi i četrnaesti nastavni termin u semestru.
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Introduction.
2. Finding information about research projects.
3. Reading critically. Compound nouns.
4. Writing a summary. Problem words.
5. Lectures. Follow-up reading.
6. Writing summaries from multiple resources. Complex conjunctions.
7. Midterm exam.
8. Following the writer's argument. Focusing and evaluative adjectives.
9. Complex prepositions. Items in lists.
10. Checking predictions in a research article. Recognizing the relationship between pieces of research. Reasons for referencing.
11. Using evidence in academic writing. Presenting professionally. Common prefixes in academic writing. Tense choice in reporting verbs.
12. Understanding meaning in context. Giving opinions in presentations.
13. Writing an introduction to research. Language-announcing goals in paper introductions.Writing an introduction to research. Language-announcing goals in paper introductions.
14. End-of-term exam.
15. Correction. Revision.
Vježbe
Tjedan Tema
1. Introduction.
2. Finding information about research projects.
3. Reading critically. Compound nouns.
4. Writing a summary. Problem words.
5. Lectures. Follow-up reading.
6. Writing summaries from multiple resources. Complex conjunctions.
7. Midterm exam.
8. Following the writer's argument. Focusing and evaluative adjectives.
9. Complex prepositions. Items in lists.
10. Checking predictions in a research article. Recognizing the relationship between pieces of research. Reasons for referencing.
11. Using evidence in academic writing. Presenting professionally. Common prefixes in academic writing. Tense choice in reporting verbs.
12. Understanding meaning in context. Giving opinions in presentations.
13. Writing an introduction to research. Language-announcing goals in paper introductions.Writing an introduction to research. Language-announcing goals in paper introductions.
14. End-of-term exam.
15. Correction. Revision.