Detaljni izvedbeni plan

Akademska godina 2014. / 2015. Semestar Zimski
Studij Preddiplomski sveučilišni studij psihologije Godina
studija
1.

I. OSNOVNI PODACI O PREDMETU

Naziv predmeta ENGLESKI JEZIK
Kratica predmeta PSIP1-3 Šifra predmeta 97857
Status predmeta Izborni ECTS bodovi 4
Preduvjeti za upis predmeta Nema
Ukupno opterećenje predmeta
Vrsta nastave Ukupno sati
Predavanja 30
Vježbe 15
Mjesto i vrijeme održavanja nastave HKS – prema objavljenom rasporedu

II. NASTAVNO OSOBLJE

Nositelj predmeta
Ime i prezime Antonija Pavić
Akademski stupanj mag. educ. philol. angl. et germ. Zvanje Predavač
Kontakt e-mail antonija.pavic@unicath.hr Telefon +385 (1) 3706 674
Konzultacije Prema objavljenom rasporedu

III. DETALJNI PODACI O PREDMETU

Jezik na kojem se nastava održava Engleski
Opis
predmeta

U okviru kolegija studenti će razvijati opće kompetencije razumijevanja, slušanja, govora i pisanja te gramatičke kompetencije na temelju pismenih i usmenih tekstova u akademske namjene. Studenti će tekstove analizirati na različite načine kao što su: opće i detaljno razumijevanje teksta, koherentnost teksta, traženje informacija u tekstu, traženje značenja u tekstu, razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena, potpuno, letimično i selektivno čitanje teksta, itd. Osim toga studenti će učiti o jezičnim odnosima kao što su iskazivanje suprotnosti, uvjeta, uzroka i učinka. Studenti će se učiti vještini akademske komunikacije i diskusije, slušanju i prekidanju sugovornika u primjerenom trenutku te izražavanju slaganja ili neslaganja s idejama sugovornika. Kolegij će se baviti i različitim vrstama eseja, a studenti će se učiti pisati i prezentirati njihov sadržaj.

Očekivani ishodi
učenja na razini
predmeta
Prepoznati, razumjeti, analizirati i koristiti napredne engleske gramatičke strukture; Čitati, slušati i razumjeti akademske tekstove; Prepoznati sastavne dijelove eseja te njihove funkcije; Naučiti pisati i prezentirati dijelove eseja; Izraziti i braniti mišljenje o akademskim temama
Literatura
Obvezna
  • Cox, C. i Hill, D. (2011.). EAP Now! English for Academic Purposes: Students’ Book. Second Edition. Australia: Pearson. 
  • Bailey, S. (2011.). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
  • Uručci i drugi materijali predavača po potrebi.
Dopunska
  • Hewings, M. (2012.). Cambridge Academic EnglishStudent’s Book, Upper Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Jordan, R.R. (1999.). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
  • Murphy, R. (2012.). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Način ispitivanja i ocjenjivanja
Polaže seDa Isključivo kontinuirano praćenje nastaveNe Ulazi u prosjekDa
Preduvjeti za dobivanje
potpisa i polaganje
završnog ispita
  • Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
  • Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti (kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija)
  • Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
Način polaganja ispita
  • Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
  • Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti) 
Način ocjenjivanja

Način stjecanja ocjene:

1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:

  • 1. kolokvij – 35%
  • 2. kolokvij – 35%

2. Završni ispit – 30% ocjene

  • usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)

Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:

  • izvrstan (5) – 90 do 100% bodova 
  • vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova 
  • dobar (3) – 65 do 79,9% bodova 
  • dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova 
  • nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova

 

Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE

(%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Kolokvij-međuispit 1 35
Kolokvij-međuispit 1 35
Ukupno tijekom nastave 3.2 70
Završni ispit 0.8 30
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 4 100
Datumi kolokvija 7. i 14. termin nastave
Datumi ispitnih rokova Prema objavljenom rasporedu

IV. TJEDNI PLAN NASTAVE

Predavanja
Tjedan Tema
1. Introduction. Learning styles. Course resources.
2. Scanning. Topic sentences. Introductory paragraphs. Staging. Register. Referencing. Bibliographies. Background to writing. Finding suitable sources.
3. Collocations. Skimming. Reading in detail. Weak and strong evidence. Cohesion through discourse signals. Argument essay. Argument and discussion. Punctuation.
4. Paragraph development. Symbols and abbreviations. Listening for supporting information. Modality. Accuracy in writing. Caution.
5. Identifying main ideas. Lexical cohesion. Avoiding repetition. Components of academic style. Academic vocabulary.
6. Conclusion paragraphs. Discussion essays. Definite articles. Vocabulary of mathematics. Accepting and rejecting ideas in speech. Predicting bias and accuracy. Text types.
7. Midterm exam.
8. Paragraph development (body). Symbols and abbreviations. Modality.
9. Critical thinking. Moves in a text. Identifying main ideas.
10. Cohesion. Sentence starter and sentence joiner words. Following stages in a discussion essay. Lexical cohesion and avoiding repetition.
11. Paragraph development (conclusion). Articles (also Bailey, Chapter 3.3). Interrupting, accepting and rejecting ideas.
12. Turn-taking in a conversation. Text types. Methods of paragraph writing.
13. Discourse markers of cause and effect. Ellipsis and substitution. Extemporary speaking.
14. End-of-term exam.
15. Correction. Revision.
Vježbe
Tjedan Tema
1. Introduction. Learning styles. Course resources.
2. Scanning. Topic sentences. Introductory paragraphs. Staging. Register. Referencing. Bibliographies. Background to writing. Finding suitable sources.
3. Collocations. Skimming. Reading in detail. Weak and strong evidence. Cohesion through discourse signals. Argument essay. Argument and discussion. Punctuation.
4. Paragraph development. Symbols and abbreviations. Listening for supporting information. Modality. Accuracy in writing. Caution.
5. Identifying main ideas. Lexical cohesion. Avoiding repetition. Components of academic style. Academic vocabulary.
6. Conclusion paragraphs. Discussion essays. Definite articles. Vocabulary of mathematics. Accepting and rejecting ideas in speech. Predicting bias and accuracy. Text types.
7. Midterm exam.
8. Turn-taking & speaking skills. Listening for important information. Discourse ques. Ellipsis & substitution. Speaking 'from the 'hip'. Conjunctions and prepositions. Prefixes and suffixes.
9. Reading and understanding implication. Fact and opinion. Persuasion. Tracking main ideas. UWL. Reading: developing critical approaches.
10. Extended paragraphing. Paraphrasing main ideas. Revision of perfect tenses. Participant tracking. Time words. Tenses.
11. Future predictions. Describing graphs. Introduction to research report genre. Reporting verbs used in referencing. Mini research project. Verbs of reference.
12. Refuting arguments. Hypothesizing and speculating. Conditionals. Persuasion. Nouns and adjectives. Singular or plural? Superlatives.
13. Passives and nominalization. Passives: Exercise. Synonyms.
14. End-of-term exam.
15. Correction. Revision.